Skip to main content

Lifo - "Ο δικηγόρος Νίκος Αντωνιάδης έκανε πάλι το θαύμα του" - ΑΝΑΠΑΥΣΟΥ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΥΡΙΑ ΑΓΓΕΛΙKΗ :'(

Το βίντεο έχει κατέβει από το YouTube λόγω αιτήματος της κόρης.

Αίτημα και απάντηση του YouTuber:

Κόρη:
Κατεβασε το γτ ειδη σε παω σε εισαγγελεα π εχεις ανεβασει το προφιλ μου χωρις την αδεια μου,κ με συκοφαντεις..θα σ πω εγω το μανουλα καθαρμα...ΚΑΙ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ..Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΡΚΙΝΟ..ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΣΕ ΚΛΙΝΙΚΗ ΚΟΒΙΝΤ ΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ..ΕΣΥ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΑΠΛΗ ΓΡΙΠΗ..ΕΓΩ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ..ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΓΤ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ Σ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΔΩΠΙΚΟ..ΓΤ ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΘΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΩΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΟΥ ΖΩΗ..ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΘΟΓΡΑΦΙΣΚΕ..
Απ: Ναι την προστατέψατε πολύ την μάνα σας από τον κοροιδοϊό που δεν υπάρχει και είναι μια απάτη και μια γριπούλα ε; Γιατί την πήγατε στο νοσοκομείο ε; Για να την κάνουν καλά από τον καρκίνο; Που γράφετε για ογκολόγο ε; Μόνο για εντατικολόγο, πνευμονολόγο, διευθυντή και δικηγόρο αναφέρετε. Και αστυνομία 🚔. Εγώ με 6 δόσεις ζω όμως και πηγαίνω για τις θεραπείες μου και μιλάω μόνο με ογκολόγους. Κατέβασα το βίντεο μόνο και μόνο γιατί βαριέμαι να ασχολούμαι με ακόλουθους του υπόδικου.
Να προστεθεί ότι ο YouTuber είναι συνομήλικος της θανούσης και καρκινοπαθής.


Ο δικηγόρος Νίκος Αντωνιάδης έκανε πάλι το θαύμα του

Πρόκειται για το δικηγόρο που κατηγορείται για διάφορα στα δικαστήρια επειδή απέτρεπε τις διασωληνώσεις ασθενών με κόβιντ (κι όταν αυτοί πέθαιναν κατηγορούσε τους γιατρούς).

Δείτε τώρα πως ξεκίνησε μια πρόσφατη περίπτωση, με τον Αντωνιάδη και το συνεργάτη του κ. Ποντικα που βάζει τη δήλωση του δικηγόρου Αντωνιάδη:

Συνέχεια στην πηγή.

Πηγή: Παράγραφς 5 του άρθρου του Lifo:

Bonus

Ένα πολύπλευρο ηχητικό ντοκιμαντέρ του Άρη Δημοκίδη για τον αμφιλεγόμενο δικηγόρο που μιλά για «πρωτόκολλα θανάτου» αλλά οι επικριτές του θεωρούν πως έστειλε στο θάνατο αρνητές της covid-19...

|
Comment Policy: Please write your comments in accordance with the topic of this page post. Comments that contain links will not show up before they are approved.
Comments:
Facebook comments:

Αν επισκεπτεστε την Ιστοσελίδα μας με το κινητό σας, απλά πατήστε το overflow button (το κουμπί με τις τρεις κάθετες κουκκίδες) και επιλέξτε Προσθήκη στην Αρχική οθόνη. και μετά πατήστε “Προσθήκη“. Θα δείτε ότι η Ιστοσελίδα μας προστέθηκε στην αρχική οθόνη του τηλεφώνου σας Lathranagnostis
και όταν την ανοίγετε, θα μπορείτε να διαβάζετε, όπως με κάθε εφαρμογή του τηλεφώνου σας. Επίσης είναι διαθέσιμη και η εφαρμογή για υπολογιστή, από την γραμμή διευθύνσεων.



Sponsored by Google

You Might Also Like:

-->