Skip to main content

Αγάπησα έναν Βοσκό!💓😍💘💝🐏🐑

Αγάπησα έναν Βοσκό!💓😍💘💝🐏🐑

Το δροσερό αεράκι χτυπούσε το πρόσωπό μου καθώς καβαλούσα το άλογό μου, διασχίζοντας τα απέραντα βοσκοτόπια του κτήματός μου. Η μυρωδιά από το φρεσκοκομμένο χόρτο γαργαλούσε τα ρουθούνια μου, ενώ ο ήλιος άπλωνε τις χρυσές του υφάνσεις πάνω από το τοπίο. Ξαφνικά, η ματιά μου έπεσε πάνω του. Ο βοσκός, με το ψηλόλιγνο ανάστημα και τα σμαραγδένια μάτια, στεκόταν ακίνητος, ατενίζοντας το κοπάδι. Η καρδιά μου σκίρτησε.
Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Κάθε μέρα, έβρισκα μια δικαιολογία για να τον επισκεφτώ στα βοσκοτόπια. Μιλούσαμε για ώρες, για τα πρόβατα, για τον καιρό, για τα όνειρά μας. Η απλότητά του, η καλοσύνη του, η αθωότητά του με μάγευαν. Ήταν τόσο διαφορετικός από τους άντρες που γνώριζα μέχρι τότε, άντρες του κόσμου, γεμάτους υστεροβουλία και ματαιοδοξία.
Κρυφά, ονειρευόμουν μια ζωή μαζί του. Φανταζόμουν τον εαυτό μου να αφήνει πίσω την πλούσια ζωή της κτηματία, να ζει μαζί του σε ένα μικρό σπιτάκι στην εξοχή, να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας με αγάπη και ειλικρίνεια. Ήξερα, όμως, πως ήταν άπιαστο όνειρο. Η κοινωνική μας θέση, η διαφορά ηλικίας, όλα μας χώριζαν.
Κράτησα τον έρωτά μου κρυφό, φυλαγμένο σαν θησαυρό στην καρδιά μου. Κάθε φορά που τον έβλεπα, ένιωθα μια ζεστασιά να πλημμυρίζει το είναι μου. Η αγάπη μου ήταν σιωπηλή, μα δυνατή, έδινε χρώμα στις μέρες μου, νόημα στην ύπαρξή μου.
Κάποια μέρα, όμως, όλα άλλαξαν. Βρέθηκα τυχαία μάρτυρας μιας άδικης επίθεσης εναντίον του. Χωρίς δεύτερη σκέψη, έσπευσα να τον υπερασπιστώ. Η οργή μου ήταν αχαλίνωτη. Έδιωξα τους επιτιθέμενους, φώναξα για βοήθεια. Όταν η μάχη έληξε, τον βρήκα ξαπλωμένο στο χώμα, τραυματισμένο, μα ζωντανό.
Σε εκείνη την κρίσιμη στιγμή, ο έρωτάς μου ξεπέρασε τα όρια της σιωπής. Ομολόγησα τα συναισθήματά μου, ομολόγησα πως ήμουν έτοιμη να αφήσω τα πάντα για να είμαι μαζί του.
Τα μάτια του βούρκωσαν. "Κι εγώ σε αγαπώ", ψιθύρισε. "Από την πρώτη στιγμή που σε είδα".
Από εκείνη τη μέρα, τίποτε δεν ήταν ίδιο. Η αγάπη μας νίκησε τα εμπόδια, γκρέμισε τα τείχη. Ζήσαμε μαζί, ευτυχισμένοι, στην εξοχή, δημιουργώντας μια οικογένεια γεμάτη αγάπη και γαλήνη. Η αγάπη μου για τον βοσκό, που άνθισε μέσα στα βοσκοτόπια του κτήματός μου, έγινε η ωραιότερη ιστορία της ζωής μου.

|
Comment Policy: Please write your comments in accordance with the topic of this page post. Comments that contain links will not show up before they are approved.
Comments:
Facebook comments:

Αν επισκεπτεστε την Ιστοσελίδα μας με το κινητό σας, απλά πατήστε το overflow button (το κουμπί με τις τρεις κάθετες κουκκίδες) και επιλέξτε Προσθήκη στην Αρχική οθόνη. και μετά πατήστε “Προσθήκη“. Θα δείτε ότι η Ιστοσελίδα μας προστέθηκε στην αρχική οθόνη του τηλεφώνου σας Lathranagnostis
και όταν την ανοίγετε, θα μπορείτε να διαβάζετε, όπως με κάθε εφαρμογή του τηλεφώνου σας. Επίσης είναι διαθέσιμη και η εφαρμογή για υπολογιστή, από την γραμμή διευθύνσεων.



Sponsored by Google

You Might Also Like:

-->