Skip to main content

Πήδησα την γυναίκα του υφιστάμενου μου!

Πήδησα την γυναίκα του υφιστάμενου μου!

Καλησπέρα συναγωνιστές. Χθες το βράδυ όλος ο κόσμος έβλεπε μπαλίτσα και εγώ ο αληταράς πηδούσα την γυναίκα του υφιστάμενου μου.
Τα παιδιά δεν έχουν ούτε χρόνο παντρεμένα (τον Σεπτέμβριο παντρεύτηκαν) και η κυρία έρχεται σχεδόν κάθε μέρα στην εταιρία για να δει τον σύζυγό της.
Πριν φύγει όμως έρχεται από το γραφείο μου και αφού έχει πάει πρώτα τουαλέτα να φρεσκαριστεί, βγάζει και τα στήθια της έξω και έρχεται στο γραφείο μου και όλο τυχαία αγγίγματα και φιλάκια όχι στο μάγουλο αλλά κοντά στο λαιμό και κοινώς μου την πέφτει ανοιχτά.
Δεν άντεξα, και έτσι χθες το βράδυ που η ίδια μου είχε πει ότι ο σύζυγος της θα πήγαινε να δει μπάλα με κάτι φίλους με πήρε τηλέφωνο για να πάμε για ένα χαλαρό ποτάκι.
Περιττό να σας πω ότι έγινε της κολάσεως.
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι η κυρία είναι αρκετή καλή στο κρεβάτι και σε συνδυασμό με το νεαρό της ηλικίας της δεν ξέρω αν πρέπει να συνεχίσω μαζί της.

Γιατί σήμερα το πρωί μου έστειλε ένα μήνυμα λέγοντας μου ότι πέρασε πολύ ωραία και ότι θα ήθελε να το επαναλάβουμε.
Δεν ξέρω τι να κάνω...  

|
Comment Policy: Please write your comments in accordance with the topic of this page post. Comments that contain links will not show up before they are approved.
Comments:
Facebook comments:

Αν επισκεπτεστε την Ιστοσελίδα μας με το κινητό σας, απλά πατήστε το overflow button (το κουμπί με τις τρεις κάθετες κουκκίδες) και επιλέξτε Προσθήκη στην Αρχική οθόνη. και μετά πατήστε “Προσθήκη“. Θα δείτε ότι η Ιστοσελίδα μας προστέθηκε στην αρχική οθόνη του τηλεφώνου σας Lathranagnostis
και όταν την ανοίγετε, θα μπορείτε να διαβάζετε, όπως με κάθε εφαρμογή του τηλεφώνου σας. Επίσης είναι διαθέσιμη και η εφαρμογή για υπολογιστή, από την γραμμή διευθύνσεων.



Sponsored by Google

You Might Also Like:

-->