Skip to main content

Ο Αλέξανδρος ο βοσκός και η Κυρία του!!🐑🐏🤰💘😍💓💝💏

Ο Αλέξανδρος ο βοσκός και η Κυρία του!!🐑🐏🤰💘😍💓💝💏

Καθώς στέκομαι στο μπαλκόνι της έπαυλης μου, αγναντεύω τα απέραντα κτήματα που απλώνονται μπροστά μου. Η γη μου, πλούσια και εύφορη, μου χαρίζει αφθονία και ασφάλεια. Κι όμως, μια αίσθηση κενού με πνίγει. Σαν να λείπει κάτι ουσιαστικό από τη ζωή μου.
Ξαφνικά, τον βλέπω. Ο βοσκός, ο Αλέξανδρος, με τα στιβαρά χέρια και το καλοσυνάτο βλέμμα. Τον παρακολουθώ καθώς καθοδηγεί τα πρόβατα με ηρεμία και σιγουριά. Κάτι μαγικό με έλκει προς αυτόν. Η απλότητα του, η αυθεντικότητα του, η αρμονία του με τη φύση.
Σιγά σιγά, η έλξη μετατρέπεται σε έρωτα. Έρωτα απαγορευμένο, ακατάλληλο, γεμάτο αντιθέσεις. Εγώ, η πλούσια κτηματίας, και αυτός, ο ταπεινός βοσκός. Πώς θα μπορούσαμε να είμαστε μαζί;
Και όμως, η καρδιά μου δεν λογικεύεται. Κάθε φορά που τα βλέμματά μας συναντιούνται, νιώθω μια σπίθα να ανάβει μέσα μου. Κάθε φορά που μου μιλάει, η φωνή του με γαληνεύει.
Ξέρω ότι πρέπει να δω την αλήθεια κατάματα. Ο έρωτας μας δεν θα είναι εύκολος. Η κοινωνία, η οικογένειά μου, όλα θα στραφούν εναντίον μας.
Κι όμως, είμαι έτοιμη να ρισκάρω τα πάντα. Γιατί ο έρωτας αληθινός, δυνατός, δεν λογαριάζει ταξικές διαφορές ή κοινωνικές συμβάσεις. Ο έρωτας αληθινός διεκδικεί το δικαίωμα του στην ύπαρξη, ακόμα και ενάντια σε όλα.
Σηκώνομαι από το μπαλκόνι και κατεβαίνω στον κήπο. Ο Αλέξανδρος με κοιτάζει έκπληκτος. Με βήματα αποφασιστικά, πλησιάζω και του ψιθυρίζω: "Σε αγαπώ".
Στα μάτια του αντικατοπτρίζεται η ίδια φλόγα, η ίδια λαχτάρα. Χωρίς δισταγμό, με παίρνει στην αγκαλιά του και τα χείλη μας σμίγουν σε ένα φιλί γεμάτο πάθος και ελπίδα.
Ξέρουμε ότι ο δρόμος που έχουμε μπροστά μας θα είναι δύσβατος. Κι όμως, η αγάπη μας θα μας δώσει τη δύναμη να ξεπεράσουμε κάθε εμπόδιο. Γιατί ο έρωτας αληθινός, νικάει πάντα.

|
Comment Policy: Please write your comments in accordance with the topic of this page post. Comments that contain links will not show up before they are approved.
Comments:
Facebook comments:

Αν επισκεπτεστε την Ιστοσελίδα μας με το κινητό σας, απλά πατήστε το overflow button (το κουμπί με τις τρεις κάθετες κουκκίδες) και επιλέξτε Προσθήκη στην Αρχική οθόνη. και μετά πατήστε “Προσθήκη“. Θα δείτε ότι η Ιστοσελίδα μας προστέθηκε στην αρχική οθόνη του τηλεφώνου σας Lathranagnostis
και όταν την ανοίγετε, θα μπορείτε να διαβάζετε, όπως με κάθε εφαρμογή του τηλεφώνου σας. Επίσης είναι διαθέσιμη και η εφαρμογή για υπολογιστή, από την γραμμή διευθύνσεων.



Sponsored by Google

You Might Also Like:

-->