Skip to main content

Μου έφαγε τη Νορβιγέζα ο Κολλητός μου!

Μου έφαγε τη Νορβιγέζα ο Κολλητός μου!

Λοιπόν , η ιστορία συνέβη φέτος το καλοκαίρι και συγκεκριμένο τον Αύγουστο όταν είχαμε κανονίσει με ένα πολύ καλό φιλαράκι να πάμε οι δυο μας διακοπές.

 Ζούμε και οι δυο σε νησί το οποίο είναι αρκετά τουριστικό οπότε το πλάνο ήταν να πηγαίναμε σε κάποια άλλη κοντινή πόλη και να μείνουμε εκεί για ένα 5ημερο για να μπούμε λίγο στην φάση ότι είμαστε και εμείς τουρίστες κτλ. μακριά από την καθημερινότητα και να κάνουμε και το παιχνίδι μας αν τύχη...

 Αυτός αρκετά ντροπαλός αν και πολύ όμορφο παιδί , εγώ λίγο πιο χύμα όταν είμαι στα κέφια ή νιώσω χημεία.

 Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και είμαστε και οι δυο γυμναστηριακοί κτλ. Παρόλα αυτά αυτός είναι και το πιο όμορφο παιδί και είναι και νεότερος από εμένα κάτι που τον κάνει ίσως να ξεχωρίζει και γενικά τον έχω πιάσει να τραβάει την προσοχή σε κοριτσάκια ακόμα και όταν ορισμένες φορές κοιμάται όρθιος :lol:

 Με τα πολλά αφού κλείνουμε στο νησί μας ένα ξενοδοχείο ξεκινάμε μια ωραία μέρα με λεωφορείο να πάμε στον προορισμό μας.

 Απόσταση κοντά μια ώρα και κάτι, με το λεωφορείο (σε νησί είμαστε εξάλλου)! Στην διαδρομή λέγαμε τα σχέδια μας τι θα κάνουμε κτλ. αυτός πιο δραστήριος ήθελε να κάνουμε και πρωινά activities και βόλτες που εγώ τα βαριέμαι και εγώ το έσπρωχνα περισσότερο για νύχτα!

 Για να μην τα πολυλογώ σε κάποια φάση ενώ σχεδόν κοντεύαμε στον προορισμό μας, πήρε το μάτι μου μια πολύ όμορφη κοπελίτσα πιτσιρίκα στα διπλανά μας καθίσματα.

 Μια πανέμορφη Νορβηγέζα όπως έμαθα στην συνέχεια  Κατάξανθη, κάτασπρο δερματάκι και το ονειρικό προσωπάκι, που με τράβαγε από πολύ μικρή ηλικία στις τουρίστριες που γνώριζα πάντα στο νησί μας. Φαινόταν τόσο γλυκιά και προσιτή επίσης που αποφάσισα να κάνω κίνηση καθώς ο δικός μου ήταν κλασσικά ήσυχος και ντροπαλός.

 Δεν πέρασε πολύ ώρα και αρχίσαμε να μιλάμε , σχεδόν να φλερτάρουμε ενώ μου χάριζε τα απίστευτα χαμόγελα.

 Η συζήτηση ήταν παρόλα αυτά αρκετά κυριλέ και ένιωθα κάποια ασφάλεια ότι έχω αρκετό χρόνο να το πάω σιγά σιγά να μάθω πληροφορίες και να κάνω την κίνηση μου. Έτσι έμαθα ότι η Agne πήγαινε να συναντήσει κάποιους φίλους της που βρισκόταν ήδη στο νησί μας. Δυστυχώς δεν θα σταματούσε στον προορισμό μας αλλά λίγο πιο κάτω...

 "Δεν πειράζει" σκέφτηκα! Θα κρατήσω αριθμό και θα κανονίσω κατάσταση όταν με το καλό φτάσουμε και το πολύ πολύ πάω ημερήσια να την συναντήσω αυτήν και τους φίλους της...

 Κοντεύαμε να φτάσουμε με τον φίλο μου στον προορισμό μας και η συζήτηση συνέχιζε αρκετά ζεστά...με τα κομπλιμέντα κτλ.

 Είχε και ο φίλος μου πιάσει την κουβέντα μαζί μας και είχε γίνει περισσότερη παρεΐστικη η κατάσταση... Φυσικά όπως θα μαντέψατε ήδη εκεί είχα αρχίσει να παρατηρώ ότι η Agne γλυκοκοίταζε τον φίλο μου και είχα αρχίσει να ζηλεύω...

Παρόλα αυτά ένιωθα αρκετά άνετος ότι εφόσον έκανα την αρχή θα το έκλεινα και το θέμα και ότι ο φίλος μου δεν θα τολμούσε και κάποια δυναμική κίνηση. Και φυσικά η αλήθεια είναι ότι όντως δεν έκανε καν παιχνίδι αυτός , παρόλο που η Agne τον έτρωγε με τα μάτια κυριολεκτικά και έβλεπα στο ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ αναψοκοκκινισμένο προσωπάκι της ότι παίζει να είχε ερεθιστεί κιόλας μαζί του.

 Ένιωσα φυσικά κάποια ζήλια αλλά σαν πονηρός παίχτης σκέφτηκα ότι στην τελική εγώ θα επωφεληθώ πάλι από αυτό. Σημασία έχει να είναι το γκομενάκι φτιαγμένο ακόμα και για άλλον , στο τέλος ο τολμηρός θα το φάει :lol:

 Και είναι η αλήθεια πάλι ότι ο φίλος μου είναι τόσο άμπαλος που είχαμε φτάσει σε σημείο να τον πειράζουμε με την Agne στον χαβαλέ πάνω...

 Κοντεύαμε να φτάσουμε σε δέκα με δεκαπέντε λεπτά το πολύ οπότε προσπαθούσα να το σκεφτώ πως να της ζητήσω contact details ή μάλλον πιο σωστά πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να της τα ζητήσω.

 Κάπου είχα επαναπαυθεί, είχα χαλαρώσει με αυτές τις σκέψεις και είχα κάπως αποχωρήσει από την συζήτηση ενώ ο φίλος μου συνέχισε το casual talking μαζί της...

 Λίγο τσέκαρα το κινητό μου να έχω έτοιμο κάποιο social media να της δείξω κάτι να το σπρώξω για ανταλλαγή Instagram ή και κινητό καθιστός δύο θέσεις δίπλα και πριν να έχουν περάσει πόσο? 5 λεπτά που ήμουν χαμένος στις σκέψεις μου και στο κινητό μου ίσως 5 λεπτά και κάτι παραπάνω? Σίγουρα ελάχιστος χρόνος για να δουν τα μάτια μου αυτό που είδαν μόλις έστρεψα την προσοχή πάλι στην αγαπημένη μου Agne.

 ναι! η λατρεμένη ξανθούλα μου φιλιόταν αργά και βασανιστικά με τον φίλο μου ενώ εγώ είχα μείνει άναυδος! τόσα ποικίλα συναισθήματα με πλημμύρησαν! θυμός, ζήλια, ντροπή, απορία αλλά και μια κρυφή ένοχη κάψα...

Ένιωσα ένα γλυκό τρέμουλο σε όλο μου το σώμα μέσα στην σύγχυσή μου και στον θυμό μου και ένα φούσκωμα εκεί κάτω χαμηλά...

 Τους περιεργάστηκα λίγο ενώ φιλιόντουσαν με πάθος ,δυο νέοι όλο πάθος...σαν σε τελετουργία τα χείλη τους γίνονταν ένα πριν , οι γλώσσες τους πάλευαν σαν πύρινες φλόγες ενώ η agne άφηνε ανά διαστήματα έναν πολύ ελαφρύ αναστεναγμό και ο φίλος μου όλο μαεστρία παράλληλα την χάιδευε απαλά σε όλο το λεπτεπίλεπτο κορμί της... Αποσβολωμένος πέρασα το επόμενο δεκάλεπτο να βλέπω τον φίλο μου να φιλιέται μαζί της , να χαμουρεύεται και παράλληλα να γίνεται τόσο τολμηρός ώστε να την χαϊδεύει και πάνω από το σορτσάκι στο τρυφερό γατάκι της ενώ του χάριζε τα πιο ντροπαλά , αθώα αλλά τόσο και βρώμικα χαμόγελα μιας 22χρονης Σκανδιναβής! Δεν ξέρω αν κατάφερε να την κάνει να τελειώσει, σίγουρα πάντως έτρεμε ολάκερη και μπορούσα να δω από το σορτσάκι της κάποια υγρά...

 Φυσικά και εγώ δεν πήγαινα πίσω. Το πουλί μου πέτρα να μην κρύβεται μέσα στο σορτσάκι μου και εξευτελιστικά να βλέπω τον κολλητό μου να μου τρώει την σκανδιναβέζα που είχα ξεκινήσει τόσο φιλόδοξα να φλερτάρω!

 Πέρασα τα τελευταία δέκα λεπτά πριν την στάση μας λοιπόν με αυτή την εικόνα μπροστά μου μέχρι που λυτρωτικά επιτέλους σταμάτησε το λεωφορείο στην στάση μας...

 Η μικρή δεν ήθελε να τον αφήσει και εγώ σαν βρεγμένο κουτάβι με την τσάντα ώμου ανά χείρας κοντά στην πόρτα τον περίμενα να ανταλλάξει τηλέφωνο μαζί της και να φιληθούν για τελευταία φορά ενώ υποσχόντουσαν να κρατήσουν επαφή!

 Βρεθήκαμε επιτέλους κάτω από τον καυτό αυγουστιάτικο ήλιο και οι δυο φτιαγμένοι με τα σορτσάκια μας πρησμένα , και οι δυο φτιαγμένοι όσο ποτέ άλλοτε και οι δυο αμίλητοι , εγώ πιο ταπεινωμένος αυτός πιο ενθουσιασμένος.

 Περπατήσαμε λίγη ώρα έτσι αμίλητοι πριν του ξεφύγει ένα "Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό..." Με κάποιες τύψεις στο πρόσωπο του και με χαμηλωμένο το βλέμμα.

  Τον κοίταξα με απορία και ξανά είπε "Δεν έπρεπε να το κάνω αυτό...την γούσταρες πολύ. Μαλάκια έκανα ε?" Φυσικά το έπαιξα άνετος και τον καθησύχασα προσπαθώντας παράλληλα να σώσω και τον εγωισμό του ότι δεν είναι κακό αυτό που έγινε και ότι εφόσον την γούσταρε και αυτός είμαστε οκ.

 Στην συνέχεια προσπάθησα να του εκμαιεύσω κάποιες πληροφορίες ως προς πως έγινε η φάση όσο εγώ είχα αφαιρεθεί. Ισχυρίστηκε ότι αυτή έκανε την πρώτη κίνηση και τον φίλησε αφού πρώτα του είπε ότι είναι πολύ όμορφο παιδί και μετά αυτός ακολούθησε.

 Έγινα όλα τόσο γρήγορα που του φάνηκε παράλληλα και τόσο natural μαζί της...

 Όσο μίλαγε για αυτήν το κοτσύφι του συνέχιζε να είναι πέτρα... Το βρήκα τόσο ερεθιστικό ότι μου μίλαγε για αυτήν έτσι και με τέτοια έξαψη που προφανώς και το δικό μου πουλί ήταν πέτρα.

 Λίγο πριν μπούμε στο ξενοδοχείο μας γέλασα και του είπα ότι άντε τώρα δεν θα χρειαστεί να κουραστείς για να κυνηγήσεις γκομενάκι...και ότι θα φάει καλά εφόσον έκανε το Κονέ του...

χαμογέλασε ντροπαλά και είπε ότι θα δείξει πως θα πάει...

|
Comment Policy: Please write your comments in accordance with the topic of this page post. Comments that contain links will not show up before they are approved.
Comments:
Facebook comments:

Αν επισκεπτεστε την Ιστοσελίδα μας με το κινητό σας, απλά πατήστε το overflow button (το κουμπί με τις τρεις κάθετες κουκκίδες) και επιλέξτε Προσθήκη στην Αρχική οθόνη. και μετά πατήστε “Προσθήκη“. Θα δείτε ότι η Ιστοσελίδα μας προστέθηκε στην αρχική οθόνη του τηλεφώνου σας Lathranagnostis
και όταν την ανοίγετε, θα μπορείτε να διαβάζετε, όπως με κάθε εφαρμογή του τηλεφώνου σας. Επίσης είναι διαθέσιμη και η εφαρμογή για υπολογιστή, από την γραμμή διευθύνσεων.



Sponsored by Google

You Might Also Like:

-->